Wednesday 29 February 2012

ohh beto, aku suka kau!


yeayy perkenalkan inilah boifren baru saya.. oppss silap2, beto da kawen la.. mane mungkin boifren aku.. hahahaha... ok nak citer sikit pasal beto kusyairy ni.. ini biodata beliau.. 

Nama : Nurkusyairy Zakuan b Osman ( Beto Kusyairy )
Lahir : 19hb Feb 1980
Asal: Kuala Lumpur
Status : Berkahwin dengan Tisha Shahar (Isteri)
Pendidikan : Diploma Perhotelan Uitm

ok nak citer sikit kenapa aku suke giler giler dgn beto ni.. akku bukan suke beto sebb dye hensem,hehe.. tapi sebb lakonan dye tu... first time aku tgk dye berlakon cite juvana, time tu dye jadi cikgu je so watak dye xlah bape penting sgt.. pastu aku tengok kashaf imani.. yang ni sangat2 tersentuh.. bapak natural giler beto ni berlakon.. mmg muke dye selamba je.. bile part sedih tu mmg aku hayati gegiler la... oohhh best giler dye berlakon.. then aku tgk selagi masih ade, yg ni lagi la best... beto romantik giler wehh.. aku tgk caer gegiler... mmg suweet comey sgtlah... hehe..

ok itu je nak citer pasal beto, malam ni aku de date ngan beto kat tv3 kul 10.30 cite pelangi kasih.. yg ni lagi syokk.. beto jdi jahat tpi gaya innocent je... tebik la sama lu... harap2 pasni beto menang award pelakon lelaki terbaik 2012.. hehe.. insyaAllah.. ^.^

No comments:

Post a Comment

Secara Tak Sedar Harta Kita Di Sucikan

Kadang-kadang tu pernah tak rasa baru je dapat gaji tapi dah kena kuarkan duit.. tiba tiba pulak la kereta nak rosak la , laptop nak rosak l...